Då säger jag bara kör på! Antingen blir det bra eller så blir det inte bra.Som du säger så stod det ju inget om sort utan bara storlek. Vad det gäller härdigheten tror jag inte det är något större problem, här gränsar det till zon 2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då säger jag bara kör på! Antingen blir det bra eller så blir det inte bra.Som du säger så stod det ju inget om sort utan bara storlek. Vad det gäller härdigheten tror jag inte det är något större problem, här gränsar det till zon 2.
Jag ska inte ens logga in där, kommer ev att flytta i höst så det blir inga lökar nu iaf. Jag köper oftast när det är rea på hösten istället.Crap. Höstens lökar släpptes från bulbs.se nyss. det blev drygt 100 tulpaner och 50 krokus
Amatör. Jag köper när det är rea på hösten OCKSÅ.Jag ska inte ens logga in där, kommer ev att flytta i höst så det blir inga lökar nu iaf. Jag köper oftast när det är rea på hösten istället.
Nejdå, känns onödigt att plantera sånt som jag ändå kanske inte får se nästa år, jag köper sånt som ser trevligt ut nu istället om det blir försäljning.Amatör. Jag köper när det är rea på hösten OCKSÅ.
Nu fick du mig till att gå in ocksåCrap. Höstens lökar släpptes från bulbs.se nyss. det blev drygt 100 tulpaner och 50 krokus
Vad ska jag kolla på när det gäller tulpaner om jag vill att de återkommer varje år?
Jag tycker det verkar vara lite lotteri?Vad ska jag kolla på när det gäller tulpaner om jag vill att de återkommer varje år?
Hur vet jag vilka som är botaniska på tex bulbs?Jag tycker det verkar vara lite lotteri?
Vissa kommer igen och igen. Andsra blommar en gång och försvinner. Ser inte riktigt något mönster. Dock brukar de lite "tillkrånglade" vara sämre. Dvs krusiga, tvåfärgade etc etc.
Annars är botaniska ett tips. de förökar sig.
Hur vet jag vilka som är botaniska på tex bulbs?
Balkongspöket tycks vara en skata. Vederbörande har pickat upp varenda sådd bondböna i grönsakslandet, men ofattbart nog lämnat kvar sådda ärtor och vaxbönor som alltså växer så gott de kan i blåsten.
Jag har köpt ett par chiliplantor idag för att skrämma bort skatspöket.Men nu hade ju @Scata handlat på Impecta, nu kanske hon slutar att stjäla från dig framöver?
Jag har köpt ett par chiliplantor idag för att skrämma bort skatspöket.