Borde försöka så paprikan i morgon. Den har legat på diskbänken en vecka nu för att påminna mig men det verkar ju gå sådär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller, kisse fick avlivas och jag fick influensa i två veckor. Ligger jätteefter och saknar engagemang. Men ska väll försöka ta tag i chilisarna...
Gnällspik!Vi fick just 6 cm snö Sugen man blev på att så mer nu då
Men eftersom jag bor i NV Skåne så är den väl bort framåt kvällen igen
Ah, vad mysigt!Gnällspik!
Här försöker vi hämta oss efter två veckor med dagliga snökanoner... //sydöstra Småland
Film från gårdagens körtur
Jag har myckwt hellre det där än vårt snö/tö/snö/tö/isvindar/blixthalka/snö/tö/bara leraGnällspik!
Här försöker vi hämta oss efter två veckor med dagliga snökanoner... //sydöstra Småland
GIssa en gång hur det kommer se ut här när allt det där vita ska smälta bort...Jag har myckwt hellre det där än vårt snö/tö/snö/tö/isvindar/blixthalka/snö/tö/bara lera
Gnällspik!
Du får "chili-surprise"Kom hem till en omkullvält pluggbox
Har räddat det som gick att rädda, men nu har jag ingen aning om vilken chili som är vilken...
På sydkusten har vi snö till halva låren...Vi fick just 6 cm snö Sugen man blev på att så mer nu då
Men eftersom jag bor i NV Skåne så är den väl bort framåt kvällen igen
Jag bor på lerjord så det räcker stt man andas vatten så står vi allihopa i knädjupa lerpölar.GIssa en gång hur det kommer se ut här när allt det där vita ska smälta bort...
Igår gick det att köra ponnyerna på packad snö, idag var vägen inte körbar längre då den börjar bli hal...
Och där vi bor skymmer skogen (och vår lada) solen, så det tar en halv evighet att smälta bort eländet från vägen. Det är ju ett par cm packad snö som först kommer bli is och sen smälta bort framåt midsommar nån gång...
Men, framförallt, inspirationen för att så och/eller planera vårens sådd är definitivt parkerad i väntrummet...
Du anar lyckan när jag flyttat ett par kilometer, från den styva leran till sandåsen.Jag bor på lerjord så det räcker stt man andas vatten så står vi allihopa i knädjupa lerpölar.
Jag bodde på sandjord innan vi köpte gården. Lerjorden är den enda nackdelen med detta ställetDu anar lyckan när jag flyttat ett par kilometer, från den styva leran till sandåsen.
Jag har fått ett annat liv.