R
Raderad medlem 68338
Visa bifogad fil 38830
Eeeh, I tried
Åh den är ju jättefin!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 38830
Eeeh, I tried
Jag känner att du kunde sticka ner en lilja i skålen också, så blir den en vas samtidigt.
Jag tog på mig en rätt svår uppgift med katten där, hade inget foto att gå efter och en katt som ogillar om jag börjar stirra på henne för mycket så det var nog rätt bra för första försöket på plattanJag tycker du är jätteduktig! @Asko
TackÅh den är ju jättefin!!
Såna här grejer tycker jag är roliga att göra också Men de kan ta typ 30 sekunder att göra (när man fått till en bra snärt) så det känns inte riktigt något som att visa upp ... fastän jag tycker att de är roliga, men det kan vara bara jag som tycker att jag själv är roligVisa bifogad fil 38822
Mina skisser från förra gången
Det vore skitsnyggt! En vit lilja /mvh svag för vita liljorRimligt!
Jag tänker att det är ett missförstånd i artnamn. Det finns folk som tror att paroonhajar är "riktiga hajar" också.Eh, med tanke på att det finns inte ett enda akvarium i världen som lyckats hålla vithajar vid liv mer än några dagar så tvivlar jag starkt på den uppgiften.
https://feber.se/vetenskap/darfor-har-man-inte-vithaj-pa-akvarier/352409/
Själv kämpar jag på med att bekanta mig med min nya platta som jag tänkt använda att rita med. Den är praktisk men även annorlunda så jag kämpar på
Och den där jäkla inspirationen också, min kreativitet är inte som den en gång var.
Jag kommer inte ihåg vad appen som jag blivit mest förtjust i heter, det enda jag saknar på den är att kunna markera och ändra storlek på saker.Jag ritar mycket med kol, och försöker få till feelingen på paddan i ProCreate. Not quite there yet, men det tar sig!
Jag kommer inte ihåg vad appen som jag blivit mest förtjust i heter, det enda jag saknar på den är att kunna markera och ändra storlek på saker.
Men jag gillar också digitalt att man kan växla så lätt mellan olika tekniker utan att behöva köpa en massa grejer, tex kol!
Det gäller dock att peta och prova på inställningarna
ProCreate är väldigt bra, massa fiffiga funktioner och jag gillar att kunna jobba med lager. Samtidigt är det svårare att bli nöjd, eftersom man kan just flytta och ångra och skala om proportioner. På papper så får en ju köra på, även om näsan hamnade lite högt upp.
Shit vad stor. Min pappa hade vithajar när jag var liten. Köpta av en bekant som smugglade in dom från ngt land. De var små när de bodde i akvariet. Men de åt upp varenda en av pappas exklusiva fiskar sen skänktes båda hajarna till djurpark. En av de lever fortfarande där, väldigt mkt större.
Fast det tycker jag inte riktigt, precis som man pratar om oljefärger och penslar så pratar man ju om sina verktyg när vi pratar om apparna. Tycker jag iallafall Vi behöver förstås inte ta upp hela tråden, men det har vi inte gjort heller kan jag tycka....men det här kanske är OT, eftersom det är måleri tråden handlar om?
Jag gillar lager jag också! Men flytta funktionen har jag inte hittat än Får kolla hemma vad för appar jag har laddat ned och kolla in den du föreslagit!ProCreate är väldigt bra, massa fiffiga funktioner och jag gillar att kunna jobba med lager. Samtidigt är det svårare att bli nöjd, eftersom man kan just flytta och ångra och skala om proportioner. På papper så får en ju köra på, även om näsan hamnade lite högt upp.
...men det här kanske är OT, eftersom det är måleri tråden handlar om?
Fast man kan ju måla med penslar på en dator/pad med. Finns många olika inställningar så att man kan få liknande textur osv som med en målning.
Kan du inte göra en serie med den här katten? Och så kanske det kan finnas även en röd kisse ?Visa bifogad fil 38830
Eeeh, I tried
Det kan vara svårt att utgå från ett konstfoto likt det du visar, fotot i sig är ett resultat av en konstnärlig process som liknar att måla och det blir lätt "kaka på kaka" av det.Det enda som möjligen kan vara OT i tråden är haj-diskussionen
Min kompis är dansare och vill att jag målar denna. Kan bli lite kul med så mycket mörker. Min målarkompis menar att man aldrig använder svart...
Visa bifogad fil 38914