Tråden om det dödade fölet på Hästmänniska

lewellyn

Trådstartare
... låstes av moderator som hänvisade till tråden på Nyheter istället. Lite tråkigt, eftersom det finns flera nyheter publicerade som handlar om detta föl. Jag skule gärna fortsätta följa utvecklingen och vad de kommer fram till orsakade det hela, men vet inte riktigt vilken nyhet man ska diskutera under...?

Sv: Tråden om det dödade fölet på Hästmänniska

jo problemet löste sig självt... jag visste bara att jag redan hade kommenterat ett par gånger på olika nyheter men de hade försvunnit bakåt. tack ändå.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 234
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 989
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar