Tråden försvinner

Ozarc

Trådstartare
Hej! Jag har nu under två dagar försökt posta en tråd med namnet "Hästjobb i England" under "Hästmänniska". Men efter att jag postat det och vill kolla om jag fått några svar finns det inte längre där, det finns heller inga spår av inlägget under min statistik. Nu undrar jag förstås vad som har hänt, är det någon moderator som håller på och tar bort det och varför då i så fall, eller är det något fel? Jag befinner mig utomlands för tillfället, kan det påverka saken?:confused:

Sv: Tråden försvinner

Antagligen pga tråden bröt mot reglerna på bukefalos, men för att få bästa svar så skicka ett PM till moderatorn på hästmänniska. Eller läs på reglerna och se om det du skrev bröt mot reglerna.

Snurrfian- moderator på förälder, Hem & Hobby och körning

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 927
Senast: Nahar
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 143
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden