Trådar om spel på trav....

ameo

Trådstartare
Moderator
Trådar om spel på trav hör inte hemma på Bukefalos, så undvik dem här!!!
Tack!

Sv: Trådar om spel på trav....

Trådar om spel på trav hör inte hemma på Bukefalos, så undvik dem här!!!
Tack!

Okej, jag har inget behov av att sprida mina dåliga "vinnare", men får man fråga varför?

Jo, jag ska försöka åstadkomma ett svar...
Det är helt enkelt Gunnars önskan att vi inte ska göra detta till en "spelsajt". Vi kan diskutera spelet i sig, men inte speltips, hur vi spelar och varför. Inga namn på hästar och kuskar, varför vi spelar just dem.

Diskussioner om vem Ni tror kommer vinna storloppen är okej så länge det inte blir speltips, alltså.

Senast ändrad:

Jo, jag ska försöka åstadkomma ett svar...
Det är helt enkelt Gunnars önskan att vi inte ska göra detta till en "spelsajt". Vi kan diskutera spelet i sig, men inte speltips, hur vi spelar och varför. Inga namn på hästar och kuskar, varför vi spelar just dem.

Diskussioner om vem som ska vinna storloppen är okej så länge det inte blir speltips, alltså.

:rofl: :rofl: :rofl:

Usch så instängda ni är!

Jag tycker ALLT som hör till trav borde får rymmas under forumet!

:( Synd att inte ALLA kategorier inom hästsporten är välkomna på denna sida...:(

Jag personligen ÄLSKAR att prata om travet från alla håll, även ur spelets synvinkel. Men Men.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Det dyker ofta upp referenser till "rika människor" i trådarna. Och på något sätt så verkar definitionen variera mellan Bukefalos...
34 35 36
Svar
713
· Visningar
18 511
Senast: Fetaost
·
Kultur Jag har för exakt 90 dagar sedan och ca 1350 minuter sedan förvärvat mig en akustisk stålsträngad gitarr och gett mig fasiken på att...
Svar
17
· Visningar
535
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V