Trådar försvinner

Sv: Trådar försvinner

Förmodligen är det borttagna trådar.

Det felmeddelandet får du om du t.ex har använt »nya inlägg« och moderatorn hunnit flytta tråden till papperskorgen innan du klickar på den specifika länken.

Läs i forumreglerna (4:e länken på vänster sida, underifrån räknat) om varför trådar tas bort.

Sen kan man ju alltid roa sig med att använda sökfunktionen eller kolla igenom tidigare trådrubriker innan man startar nya trådar :angel:

Jag startade inte originaltråden.. och någon tråd om försvunna bildredigeringstrådar fanns inte sen tidigare. Eller?

Det finns hur många trådar som helst om borttagna trådar.

Det går bra att läsa igenom dom först och sedan ställa sin fråga direkt i en av dom istället för att starta en ny :angel:

Jag har väl inte påstått att du startade orginaltråden (om det inte är den här du menar). Jag vet ju inte ens vad den handlade om utan jag svarade på varför du fått felmeddelandet :confused:

Ja, det är just det, hur vet man att den är "bottagen"!? Jag skrev ju i topicen att den har försvunnit. Kan inte moderatorn på något sätt lämna en notis om detta, så slipper man starta en ny tråd i ett förbjudet ämne i tron att den försvunnit?

Så nej, jag skulle inte skriva i en tråd om borttagna trådar eftersom jag trodde att vår tråd försvunnit på annat vis.

Skall längre fram försöka hinna titta på felmeddelandena.

I detta borde det antagligen stå att inlägget du sökte troligen tagits bort.
Anledningen till detta kan vara att det inte följde forumreglerna, att det redan fanns ett likandant inlägg eller annat skäl.

Tack. Det skulle vara skönt med ett förklarande meddelande, det är inte alltid man ens vet om att man brytit mot en regel. Det är nog få här som med flit saboterar forumet. :bow:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 480
Senast: Intejag
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Som ni kanske sett i annan tråd http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1196566 är det inte så muntert hemma just nu. Den jobbiga...
Svar
8
· Visningar
1 431
Senast: Milosari
·
Katthälsa Nu har det gått en tid sedan jag skrev min förra tråd (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?p=15657553#post15657553) där jag...
Svar
7
· Visningar
1 750
Senast: sows
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter