M
mariavanamnet
Hej! Vet någon varför min tråd försvann??? Det handlade om att akribori sägs ha lösa benbitar???? isf, borde jag inte få något meddelande om det iaf???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.
Här är reglerna, tråden stämde inte in det minsta på dem tkr jag!
Men om man inte får ange en hingst namn så borde det väll inte få finnas trådar som "akribori" "totillas" "lingh" och det låter konstigt att det va ryktesspridning för jag sa sa att jag har hört detta och undrade om någon har haft erfarenhet av det?
Det finns en automatisk funktion som raderar för folk som inte kan skriva ut enkla ord. Fjortisfunktionen kallas den
Men hästar får man ju snacka om enskilda, jag smutskastade, eller sa något dåligt om honom, inte häller reklamerade jag honom???