Otroligt trött 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte! Jobbet är en del av det - närmar sig. Men sen är det mkt runtomkring också som svärmor t.ex.
Hur länge var du på Grönan?Gick upp typ 16.30, uppenbarligen för gammal för Grönalund - så jag kör 30 min Ba om en timme istället![]()
Hmm...mellan 12 och 19.30 kanske?Hur länge var du på Grönan?
Förrförra veckan när jag hade varit på bio på onsdagen så kände jag mig utvilad först på söndagen.![]()
Du har snackat med en kille ett tag, ni träffas, han tycker du är fantastisk och säger att du är duktig.
Du blir tvärarg på honom för att han tycker om dig.
EN uppfuckad relation till relationer har sabbat den här hjärnan. Tänk på era barn när ni skiljer er, ni kan sabba dem mer än ni tror
Länken funkar inte för mig men om det är Pollaks bok så har jag läst den.varav 2 av dem konstant babbel och förvisso 1,5 glass/fika/hårfärgsshopping mitt i alltihopa, men ändååå
VV: beställt hem några böcker, bl.a denna
https://www.adlibris.com/se/bok/att-valja-gladje-en-bok-om-att-fa-ett-battre-liv-9789185567164
Ska bli intressant att läsa den![]()
Jag behöver dagisnivå, så det blir säkert jättebraLänken funkar inte för mig men om det är Pollaks bok så har jag läst den.
En del tycker den är jättebra men själv tyckte jag den var rena larvet. Jag hade kunnat skriva allt det där och det hade inte gjort någon skillnad i mitt liv. Det var på en dagisnivå i min tycke.
Blir kul att höra om dina reflektioner.
och AKTIVT planterat tanken på att söka en lättare vårdutbildning, som med anpassning och rätt stöd skulle kunna funka i både teori och praktik. Jag tror verkligen det![]()