Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är nomimeringstider och reklammannen som partiet engagerat vill ha in en beskrivning av föreslagna kandidater om max 600 tecken plus ett högupplöst foto.
Gah!
Jag kan väl inte beskriva mig själv heller! Och motivera varför man ska rösta på mig - det får väl nån annan göra. Jag jobbar i en folkrörelse - räcker inte det?
Dessutom får de vackert klara sig utan foto. Det finns inga foton på mig. Kanske kan jag fixa det - men bara om jag får ha en påse över huvudet.
Haft grym ångest hela dagen som vägrar ge med sig
Stressad till tusen över...?
Jag har ingen lust med allt , men kollat på inspirerande youtube avsnitt med Tony Robbins och kan ändå mitt i allt känna tacksamhet och att mitt liv inte är hemskt rakt igenom längre...
Har tappat bort sambo och hund . De "skulle bara" för sisådär 2.5h sedan och när jag sa "ses om ett par timmar" fick jag ett "nej då, så länge blir vi inte borta" till svar
Tandvärk, har inte somnat än och snart ringer klockan.
Suck.
Har en massa saker att göra fram tills nästa helg så får försöka planera lite.
Idag blir det nog att lägga sig en stund när dottern gått till skolan och hunden fått sin promenad.
Inte jag heller just nu :/
Men måste hänga i ett tag till
Konstigt nog finns alltid en grund av optimism i allt och jag fattar inte var den kommer ifrån
Men jag tackar för den känslan
Lilla skruttan kom hem från skolan nyss. Med lite förstoppad mage.
Jag anade detta för jag har reflekterat över att hon inte ockuperat toan på kvällarna.
Men det verkar ha ordnat sig nu, annars hade jag fått köpa mikrolax.
Tuff vecka denna, 46 timmar jobb:/
Nästa blir bättre och mindre timmar. Sen fick jag resurspasset på mitt jobb på måndag med, skönt
Hade varit jobbigt med ett nytt ställe..
Juridik & Ekonomi Har definitivt inte råd med det jag vill men behöver ingen budget för att veta det.
Att skiva kassabok är något som är med sedan jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.