Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

kl

Kryper nästan ur skinnet i väntan på darling som kommer hem till Sverige om några timmar.

Som vanligt när jag är driven av nån känsla så har jag fejat hela huset :p Nu är här rent i varenda vrå och renbäddat i var säng :)

Och nu tog det slut på chores, tur jag har lite i tvättstugan att ta hand om ;)

FoB det finns massa disk här hemma hos mig ;)

VV vet inte om det är som det är kallt här hemma eller om jag håller på att bli sjuk, men jag fryser hemskt mycket :(

*KL*

VV: Såg en Audi idag som hade registreringsnummer BMW......:)

Vovve vill gå ut :) sådär ta en prommis nu :)
Han är så himla glad den hunden jämt :)

Sliter mitt hår

Det är nomimeringstider och reklammannen som partiet engagerat vill ha in en beskrivning av föreslagna kandidater om max 600 tecken plus ett högupplöst foto.

Gah!

Jag kan väl inte beskriva mig själv heller! Och motivera varför man ska rösta på mig - det får väl nån annan göra. Jag jobbar i en folkrörelse - räcker inte det?

Dessutom får de vackert klara sig utan foto. Det finns inga foton på mig. Kanske kan jag fixa det - men bara om jag får ha en påse över huvudet.

kl

Haft grym ångest hela dagen som vägrar ge med sig :(
Stressad till tusen över...?:cautious:

Jag har ingen lust med allt :( , men kollat på inspirerande youtube avsnitt med Tony Robbins och kan ändå mitt i allt känna tacksamhet och att mitt liv inte är hemskt rakt igenom längre...:up:

Varit brutalt trött nu idag :/
Men fick låna vovve i helgen så kanske blir piggare då D:)

Har tappat bort sambo och hund :p. De "skulle bara" för sisådär 2.5h sedan och när jag sa "ses om ett par timmar" fick jag ett "nej då, så länge blir vi inte borta" till svar :D

Känner igen det där från pappa på helgerna :)
Ut o cykla med hunden och vips var han inbjuden till en massa folk :)

Tandvärk, har inte somnat än och snart ringer klockan.
Suck.
Har en massa saker att göra fram tills nästa helg så får försöka planera lite.
Idag blir det nog att lägga sig en stund när dottern gått till skolan och hunden fått sin promenad.

Vad felas? O_o *Nyfiken i en strut*

VV:
Ringde och gnällde lite och på Måndag ska jag till käkkirurgen för undersökning av visdomstanden och varfickan som vägrar försvinna :devil: :yuck: Äntligen! :up:

Inte jag heller just nu :/
Men måste hänga i ett tag till :)
Konstigt nog finns alltid en grund av optimism i allt och jag fattar inte var den kommer ifrån :)
Men jag tackar för den känslan

vv: Nu gör det ont i plånboken... har precis köpt nya extraljus till bilen. Ingen rolig kostnad men ändå en billig livförsäkring :)

Lilla skruttan kom hem från skolan nyss. Med lite förstoppad mage.
Jag anade detta för jag har reflekterat över att hon inte ockuperat toan på kvällarna.
Men det verkar ha ordnat sig nu, annars hade jag fått köpa mikrolax.

Besök hos skrynklaren, börja jobba smått på måndag...sen kom ett annat besked kring en närstående.

Tuff vecka denna, 46 timmar jobb:/
Nästa blir bättre och mindre timmar. Sen fick jag resurspasset på mitt jobb på måndag med, skönt :)
Hade varit jobbigt med ett nytt ställe..

Strax till jobbet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok