Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Snart 1:a advent och den helgen är tokspäckad så måste få upp gardiner och adventsstakar mm denna helg :)
Kan inte ha för mycket på en gång då kan jag inte göra nåt :)

Min arbets dator avinstalerar och instalerar om samma progran om och om igen...
Den har hållt på i 2h nu.... :p

Det är nåt fel på mig O_o jag sover 11-12 timmar per dygn och är trött resterande vaken tid...:cautious:

Järnbrist? Eller B eller D vitamin brist kanske.
Jag är med trött och ska nog köpa en flaska Blutsaft.

Jobba 13.15-22 vill inte....:crazy:

Kanske järn i så fall, äter redan d-vitamin och b-vitamin :) Tackar för tipset, ska testa det :up:

När jag mådde riktigt dåligt sov jag också hela tiden men var ändå trött. Så det kanske är något psykiskt?

vv (viktigt vetande):

Idag skulle min älskade pappa ha fyllt 87 år men så blev det inte :(

Pappa Keken :love: med Isabella och Prins. Prins var både fars och min favorit, han var underbar.

Senast ändrad:

Men jösses vilken vacker bild!:love: Blir helt tårögd! Skickar en grattishälsning till din pappa där uppe bland molnen!

Underbar bild! :)

Go2Be: Är mycket möjligt att det kan vara en kombi av båda, jag kan plötsligt slappna av lite mera efter en lång tid av kaos, kanske därav sömnbehovet men jag vill ju kunna vara vaken på dagarna oxå....

Totalt värdelös vetande: Mitt öra göra ont! :cautious:

om man stannar längre än ens visa tillåter eller arbetar olagligt i Singapore så är straffet vanligen fängelse och att bli slagen med en käpp.

det stog det pa min visa ansokan :D

jag har inga planer pa att varken hamna i fängelse eller bli slagen med en käpp (under nagra som helst forhallanden)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok