Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Torp gillar jag inte alls, vet inte riktigt varför egentligen :meh: Synd att ikea o citygross byggde där o inte på Överby (som jag faktiskt besökt hela tre gånger i år) :p

Haha enklare för mig att ta mig till Ikea nu, men var varit där en gång sen de öppnade, jag tog en genväg rätt till dricksglasen och sen till kassan så har inte sett Ikea än :)
Inte Citygross heller :)
Men det kommer väl

Jag har varit där två gånger ;) först för att handla till huset och sedan för att byta lite felköp :D. Det som driver mig till vansinne däremot är avsaknaden av en bra hästbutik :crazy: . (Hööks o granngården är mer nödlösningar :meh: )

Skickat tillbaka mina linser.
Lämnat ett brev.
Ring HV om att få en ny hyresfaktura (tack katt för du välte ett glas med vatten över brevet).

Nu ska jag ringa Klarna och resonera med de (om jag orkar).

Blev nästan sugen på att pyssla när jag tittade i reklambladet från panduro och såg deras fina kransar...:)

kl

VV: Min iPod lever! Hurra! Trodde att jag dödade den i går, men den behövde bara en natts vila och sen gick det:)

Facebook och jag är inte överrens i dag! :rage: Jag kan inte lägga annonser där jag vill och jag kan inte skicka meddelanden till folk via mobilen och jag ser typ hälften av alla inlägg. :banghead:

Det är tur buke finns :love:

VV har haft min syster boendes här hos mig hela förra veckan. I helgen var vi hemma hos pappa och hade kalas. Nu borde jag äta mat, men jag har tårta hemma. :p

Så förbannat trött, har ändå sovit ett par timmar på kvällen.
Imorrn läkarbesök.
Tror jag har feber med :(

Kl

Hälsat på jobbet idag. Hade bakat "Mössatövor" som jag bjöd på. Kärleksmums för de som inte vet vad Mössatövor är. Det kändes både bra och dåligt!

kl

Suck! Skulle inte ha gått in på bokus.se. Nu är några pocketar på väg hem till mig...

Jamen de ville ju bo hos dig! :D jag brukar förbjuda mig själv att gå in på The Book Depository med jämna mellanrum, det blir så dyrt :o

Har varit trött hela dagen :(
Men mötet gick bra.
Imorrn ett annat möte.
Måste börja plocka fram julgrejorna med :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok