Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker den ser glad ut.
Oh no, take me back to prison!
Jag tyckte att den såg ut som den här emojin:Jag tycker den ser glad ut.
Jag läser den smileyn som förvåning som kan vara positiv också.Jag tyckte att den såg ut som den här emojin:
Alltså, det är bara på skämt, såklart att man inte ska låta bli att släppa den bara för att den råkar se ut som en mänsklig känsla.
Tydligen är det så, kanske va bra burkar att förvara sy-prylar i.Det är här är så otroligt konstigt universalt??? Är mor- och farföräldrar i en världsomspännande sy-kult?
Sant! Så kan det vara förstås, äkta förvåningJag läser den smileyn som förvåning som kan vara positiv också.
Tigern ger mig känslan "wow this is all for ME‽"
Såklart inget som har bäring på släppet men däremot hur vi tolkat memen, vilket är intressant
Beror på hur länge den varit i fångenskap, kan nog vara en skrämmande upplevelse att lämna det trygga och ge sig ut i det okända.Jag tyckte att den såg ut som den här emojin:
Alltså, det är bara på skämt, såklart att man inte ska låta bli att släppa den bara för att den råkar se ut som en mänsklig känsla.
Jag kände igen historien och googlade för att se om det var samma, och upptäckte att den har t.o.m en egen wikipedia sida
Och ett svenskt företag gjorde en reklamfilm med historien såg jag!Jag kände igen historien och googlade för att se om det var samma, och upptäckte att den har t.o.m en egen wikipedia sida