Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag letade efter tråden för att posta den bilden idag
Asså, mjuk fin pasta blir bästa lasagnen och kan skräddarsys enkelt till vilken form som helst.Jag har hittat en ugnsform som är perfekt för lasagneplattor! Vill någon sno den är det från my cold dead hands som gäller och då ska en inte räkna med att överleva processen (dvs jag skjuter först)
Edit: Ingen idé att fråga om modellen för den tillverkas inte längre, därav ovanstående kommentar
Jobbigare att åtgärda än när någon hade bytt ut colan mot rootbeer. Tog en liten stund innan jag insåg varför det smakade så konstigt. Fick ny dricka och någon blev lite sur på sin kollega som hade velat skoja med kollegorna (och kunderna).
Om jag ber snällt kan jag få ärva den när du dör efter ett långt och tillfredsställande liv? Om sisådär 40 år alltsåJag har hittat en ugnsform som är perfekt för lasagneplattor! Vill någon sno den är det från my cold dead hands som gäller och då ska en inte räkna med att överleva processen (dvs jag skjuter först)
Edit: Ingen idé att fråga om modellen för den tillverkas inte längre, därav ovanstående kommentar
Om jag ber snällt kan jag få ärva den när du dör efter ett långt och tillfredsställande liv? Om sisådär 40 år alltså
Jag har hittat en ugnsform som är perfekt för lasagneplattor! Vill någon sno den är det från my cold dead hands som gäller och då ska en inte räkna med att överleva processen (dvs jag skjuter först)
Lasagneplattor är ju bara att bryta till rätt storlek och form.Asså, mjuk fin pasta blir bästa lasagnen och kan skräddarsys enkelt till vilken form som helst.
Pretty please? With sugar on top?Eventuellt