Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får väl värdesätta de dagar jag har kvar som en burk öppnareDet här är ju rätt sorgligt, men ändå...
Visa bifogad fil 113692
Alltid något positivt att se tillbaka på. Jag brukar slå på mina med en skruvmejsel - tips för framtiden!Jag får väl värdesätta de dagar jag har kvar som en burk öppnare
Tack jag ska komma ihåg detAlltid något positivt att se tillbaka på. Jag brukar slå på mina med en skruvmejsel - tips för framtiden!
Ett hårt slag med handflatan rakt på locket så funkar det ocksåAlltid något positivt att se tillbaka på. Jag brukar slå på mina med en skruvmejsel - tips för framtiden!
Fast det är så svårt med små burkar, då får en oftast bara ont i handen. Jag använder alltså handtaget på skruvmejseln och bankar lite. Hammare går också men det är overkill.Ett hårt slag med handflatan rakt på locket så funkar det också
Köp en Jarkey!Fast det är så svårt med små burkar, då får en oftast bara ont i handen. Jag använder alltså handtaget på skruvmejseln och bankar lite. Hammare går också men det är overkill.
Jag var tvungen att googla! Vilken grej, Fast en skruvmejsel har jag ju redan och man behöver bara banka en gång.Köp en Jarkey!
Köpte en till min mamma! Livet har fått en ny dimension enligt henne!Jag var tvungen att googla! Vilken grej, Fast en skruvmejsel har jag ju redan och man behöver bara banka en gång.
Jag brukar skjuta in hörnet av en teskeds skaft och bända lite försiktigt så att trycket släpper. (Om teskedsskaften är för grova så funkar det för burken med en gaffeltand, men ibland funkar det mindre bra för gaffeln.)Köpte en till min mamma! Livet har fått en ny dimension enligt henne!
Inmates are people
Mycket santInmates are people