Ja, vadårå? Fullkomlig normal och sansad konstyttring, anser jag...Alltså vad ÄR det där? Tre penisar med råbånge i shortsen och varsin svans, där den ene har en vagina som hatt och toppar det hela med en kungakrona?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vadårå? Fullkomlig normal och sansad konstyttring, anser jag...Alltså vad ÄR det där? Tre penisar med råbånge i shortsen och varsin svans, där den ene har en vagina som hatt och toppar det hela med en kungakrona?
Den övre bilden förstod jag texten (kan inte tyska egentligen men vissa ord/meningar förstår jag). Den undre bilden har jag sett förut men med engelsk text så förstod innebörden.Jättemärklig känsla att det bara dök upp här och ingen verkade reagera utan bara skrattade åt den som vilken meme som helst Parallella världar liksom.
Ja mycket är nog universellt för hundmänniskorJag bara tog för givet att de flesta skulle förstå vad det stod.
Alltså vad ÄR det där? Tre penisar med råbånge i shortsen och varsin svans, där den ene har en vagina som hatt och toppar det hela med en kungakrona?
Min undran också. Jag ser tre penisar men sedan är det stopp...
Jag tror att penisarna bär vaginan på en tron som en form av bärstol, att vaginan är drottningen.
edit: Vill någon köpa den finns den här...
https://www.handelsgillet.se/shop/a...e-phallus-creatures-carrying-a-crowned-vulva/
På samma tema: