Så har de i några butiker här i min stad, jättepraktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så har de i några butiker här i min stad, jättepraktiskt
Det har min lokala butik. Med en skylt där det står ungefär "om du handlat mer än du tänkt dig".
Samman här. Fördel när jag handlar med exet han har alltid en vagn. Är jag själv plockar jag alltid på mig förmycket och får kämpa mig ut till bilen med min påse som är fylld på brädden. Skulle ju bara ha några få saker.Det där är SÅÅ jag och särbon! Vi tar alltid en vagn när vi är in på en mataffär, gör vi inte det ser vi ut som packåsnor när vi kommer till kassan trots att vi skulle ha en påse morötter och en mjölk
Håller jag på att få en stroke eller är den på tyska? Drömmer jag?
Den ser ut att vara på tyska, ja.Håller jag på att få en stroke eller är den på tyska? Drömmer jag?
Jättemärklig känsla att det bara dök upp här och ingen verkade reagera utan bara skrattade åt den som vilken meme som helst Parallella världar liksom.Den ser ut att vara på tyska, ja.
Håller jag på att få en stroke eller är den på tyska? Drömmer jag?
Alltså vad ÄR det där? Tre penisar med råbånge i shortsen och varsin svans, där den ene har en vagina som hatt och toppar det hela med en kungakrona?
Alltså vad ÄR det där? Tre penisar med råbånge i shortsen och varsin svans, där den ene har en vagina som hatt och toppar det hela med en kungakrona?