Träckprov

LulePettersson

Trådstartare
Tidigare har jag alltid fått tag i maskmedel men inte längre så nu blir det till att ta träckprov om någon månad. Men jag kan ingenting om det då jag aldrig tidigare gjort det.
Hur gör man när man ska skicka iväg det?
Vart ska det skickas?
Vad ska skickas med? Alltså min adress? Något telefon nummer?
Hur får man reda på svaret?
Osv osv...
Vill nämligen ha reda på hur man gör i tid så jag inte i sista sekund "SHIT HUR FUNKAR DET HÄR !?" :confused:

Tacksam för svar :D

Sv: Träckprov

Köp en "Kolla masken"-låda där får du allt du behöver + instruktioner om hur du ska göra! Lätt som en plätt! Svar kommer på mailen supersnabbt dessutom.

Sv: Träckprov

Ring kollamaskens veterinärkontakt! Superduper bra :bow: Till dem (åtm den underbara damen :love:) kan du ställa precis hur dumma frågor som helst, tro mig, jag har testat upprepade gånger :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
951
Senast: corzette
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 112
Senast: super
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 998
Senast: Anonymisten
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
2 020
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka