Träck provet visade 0!

caradan

Trådstartare
Fick precis tillbaka svaren på träckprovet som jag skickade in i förrgår och det visade 0 på allt...

Så behöver jag inte avmaska alls...men hur gör jag under soammaren och till hösten? När är det dags att ta ett nyttt prov?

Jag skulle ta nytt prov rätt sent, ca september/oktober för att se hur mycket smitta betet gett.

Det samma gäller oss :) Vi hade också 0 på allt som kollades (prov 504) och sparar in massor på detta när vi inte behöver köpa in avmaskningsmedel flertalet gånger under sommaren till två hästar.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 346
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 367
Senast: Stergo
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 847
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V