trabträningar

lovehorses

Trådstartare
Jag har ingen blåblekaste aning om var denna ska va....

MEN

Jag läser här och var om trabträningar i samband med ridtravare, vad går det ut på?
försökte söka på google men hitta ingen förklaring.
En vänlig själ som kan förklara detta!

Sv: trabträningar

Är det tyska sidor du läst på?
Kan det vara någon som sluntit (haha, hur fasen böjer man slinta egentligen?? :D) på tangenterna, V och B ligger ju ganska nära varandra?

du borde bli meddlem i ridtravar föreningen där e d många som håller på med d =)

Vad jag sett enligt bilderna osv. från ridtravarnas hemsida så är det som en hinder bana. Det är något liknande från westerns trail....

Trab är en variant på westernridningen trail och bruksridning. Endast ridtravare får medverka givetvis. Du kan kollapå www.ridtravare.com där står det endeloch sedan kan du maila dem och be att få tävlingsreglerna.

Liknande trådar

Kultur Jag söker klipp i filmer och serier där kvinnan/kvinnor sexualiseras till min undervisning. Jag har försökt att googla, men hittar inget...
2
Svar
36
· Visningar
1 705
Senast: Lenita
·
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
929
Senast: Squie
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
293
Senast: Lavinia
·
Fordon Jag kommer på en huvudled och cyklar. Ska svänga vänster och tar mig då till mitten av vägen då jag inte har någon bil bakom. Gör...
2
Svar
22
· Visningar
1 311
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar