Undret

Trådstartare
Hur är det med tränsbett i dressyren? Hur många brytpunkter får det ha? Funderade på om jag får rida på "kulbettet" från börjes i dressyren.. det är ju ett tränsbett fast 5-delat istället för 2 eller 3-delat... :confused:

Sv: Tr

har tyvärr inte nya TR men i alla de gamla har iaf samtliga tillåtna bett funnits på bild och det har endast varit 2-, 3- samt oledade bett.

Senast ändrad:

har för mig att det endast är tre och två delade tränsbett och oledade tränsbett, och på det tredelade måste den i mitten vara rund.

Henchen skrev:
har för mig att det endast är tre och två delade tränsbett och oledade tränsbett, och på det tredelade måste den i mitten vara rund.

håller med, och ska det vara 3-delat så måste mittendelen vara rund.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
553
Senast: Mli
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
677
Senast: Snurrfia
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
1 172
Senast: Linda_A
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 410
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka