TR och Bett

Sv: TR och Bett

Som jag förstått de ska de komma i en bilaga som är under produktion fortfarande.

TR IVoooooooFälttävlanooooooooooooTR IV (335 kB)
oooooooooooooooooooooooooooo Bilaga - under produktion

Som jag förstått de ska de komma i en bilaga som är under produktion fortfarande.

TR IVoooooooFälttävlanooooooooooooTR IV (335 kB)
oooooooooooooooooooooooooooo Bilaga - under produktion

mmm så sa AH med :mad: och hur vad det vi sa här i vår interna tävling om TR? När skulle TR vara klart? Är ett TR utan bilder som man hänvisar till klart? Nu är tävlingarna igång

:devil:

Hur vet man då vilka bett som är tillåtna? :mad:

Jag tycker allting känns lite oorganiserat.. Man vill ju veta vad som är tillåtet innan tävlingarna börjar, och dom börjar ju redan nästa helg.

Oxå lite intressant med f-märket. Proven stämmer inte osv (jag gjorde ett eget...)

Fast det är ju inte så mycket som inte stämmer.... bara i två frågor och där formulerade jag bara om lite....

Sen stämmer ju inte facit längre naturligtvis så det får man ju göra ett eget :angel:

Jo det var det jag menade, men svårt att fråga om bett t ex när svaret inte finns... men det fixar vi såklart

Jag har mailat förbundet för ca två veckor sedan och frågat men ej fått svar. Enligt TR är det FEI-s regler som ska gälla. Vi får hoppas det inte är några undantag i svenska TR i så fall.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...eller???

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit några förtydliganden och tillägg i TR. De finns i TR III Hoppning och TR IV Fälttävlan.
Svar
0
· Visningar
232
Senast: Gunnar
·
Utrustning Om jag tolkar TR rätt så får man i princip använda vilket bett som helst i hoppningen, stämmer det? Är Bacher bett (det bettet som inte...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: sweep
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 537
Senast: fixi
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 322
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka