Totilas nya ryttare i webb-tv

Sv: Totilas nya ryttare i webb-tv

(Ridsport)
När Paul Schockemöhle presenterar den nya ryttaren till Totilas på tisdag den 30 november finns ClipMyHorse på plats för direktsändning i webb-tv.

Läs mer...

Oj va svårt det blev att lista ut vem den lyckliga blir efter att ha noterat detta. Citat: - Jag har blivit ombedd att hålla mig tillgänglig i början på nästa vecka, jag får besked från Paul Schockemöhle på måndag och på tisdag får alla besked.

Länk: http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=539537

Fast det har nog alla andra ryttare som varit där och provridit också. Ingenting är säkert innan det är offentligt.

Haha alltså jag var tvungen att stänga av sändningen. Blev lite väl mycket dyrka en sektledare för min smak. :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 336
Senast: starcraft
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 052
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 995
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ridsport- och TV-stjärna i spetsen för nya Range Rover Evoque Selma Hammarström är Jaguar Land Rovers nya ambassadör för Range Rover...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama