Torrschampo ?

Hej!

Min gamla stallkompis använde det jämt på sin skimmel. Det var stor skillnad före och efter. Tyvärr minns jag inte vad hon använde, bara att.

/Lavinia

Jag köpte torrschampo för skimlar för första gången bara häromdan. Provade på en fläck idag. Sprayade på, lät sitta en minut och torkade av med handduk. Fläcken flyttade sig från ponny till handduk.

Dock lär jag använda det sparsamt, minns inte innehållsförteckningen i huvudet men med tanke på hur effektivt det var så är det nog grejer med rätt bra fart i... Det jag köpte var Veredus Easy White.

Liknande trådar

Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 815
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
483
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 799
Senast: Roheryn
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat