Torrfoder med små foderkulor

service

Trådstartare
Vad finns det för fodersorter som har små kulor/bitar?
Att det finns många det vet jag , men vill gärna ha lite åsikter om dom olika.
Vilka ni skulle rekommendera/inte rekommendera?

Purina Pro Plan har olika foder bl a health and wellbeing som finns med små kulor, finns både som valpfoder och vuxenfoder. Alla mina hundar äter Pro Plan. Valpfodret valpis äter är små små kulor och det finns som sagt även som vuxenfoder. De vuxna äter lamm o ris och det är platta 3-kanter som är lite större. Min gamling (snart 14 år) har ätit detta fodret i princip hela livet, blev tvungen att byta till annat foder under 1 års tid när Pro Plan tillfälligt inte fanns i Sverige.

Four Friends har vissa sorter som har mindre kulor. Four Friends sensi high t ex som är med anka och som jag kör med som belöningsgodis. Har flera vänner vars hundar gått över till det och det fungerar kanon.

Liknande trådar

Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
2 112
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 012
Senast: attheedge
·
Hundhälsa Jag behöver tips på bra torrfoder att ge som kompliment till musch. Jag har en sexmånaders kastrerad dvärgpudel som äter musch med god...
2
Svar
31
· Visningar
2 694
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 428
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10