Torra Trampdynor?

B

Bopplan

Min lilla vovve har torra trampdynor. :confused:
Vad kan man änvända för salva? Vad använder ni?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Torra Trampdynor?

Finns ju tass-salva...
Har sett den på Granngården...

försvarets hudsalva, säljs även i större förpackning som "tass-salva" men det är samma sak i.. :)

Måste berätta en ganska rolig grej som hände för inte så längesedan.

Hunden hade trampdynor torra som fnöske och jag kände mig på bästa omvårdarhumör. Så det slutade med att hunden låg på rygg med tassarna i vädret och fick trampdynorna insmorda med Elizabeth Arden Eight Hour Cream :D Pappa kommer in, ser vad jag hålle på med och stänger dörren utan ett ord. :rofl:

Dom ska ju ha det bra dom små liven!

jaaa.. vad gör man inte för sina älsklingspälsingar :love: :angel:

Jag brukar använda vanlig idomin, funkar jättebra.

Jag använder den där fyra ess hundsalva till Jason. Men den luktar en del kan jag ju tillägga. Men den är mycket bra.

Tack ska ni ha!

Velvet- Ha ha, ja vad gör man inte för sin vovve.

Liknande trådar

Hundhälsa Efter min hunds lilla äventyr har hon slitit ner trampdynorna så de är såriga på ett par tassar. Smörjer med manukkahonung och har tratt...
Svar
8
· Visningar
881
Senast: Sonic76
·
Hundhälsa Hundens trampdynor känns torra och lite ytliga sprickor. Funderar på att testa tassalva. Tankar om ris eller ros eller tips på produkt...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: Harrysen
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat