Tornertäcke?

C

CrazyMia

Hej!
Är de ngn mer är ja som har gjort ett tornertäcke? för det skulle vara roligt om bilderna läggs upp här..
Detta är inte kort på min egen häst utan min sköthäst Chiclay:love:

944519.jpg
944518.jpg

Sv: Tornertäcke?

mmmm me like :love: verkligen ett snyggt ekipage! Älskar det faktum att du har låtit romberna bilda en krenelering längs ner *ler*

Du - hur gick det med det där du mailade mig om?

kreneleringen kändes ganska naturlig. hade blivit så jäkla fult att ha den helt rak :p

vet inte riktigt än. tänkte att jag först skulle avvakta något livstecken från rg först och se vad de lägger för nivå på nästa säsong...

oh yes thats me!! Jag skulle gärna se dig som medlem hos oss. Aldrig fel med skickliga ryttare som brinner för något :)

Länge sedan jag bidrog med något på tornerspelssidan, men en bild på mina färger och mitt tornerschabrak kan jag ju bidra med. :-)

s-7.jpg

ohh massa med fint... vi längtar till säsongen!! (pillrar på en ring på hennes vänstra ringfinger... och visslar oskyldigt*

Du då? När kommer du tillbaka ;)

pilutta dig :angel:

Tack! Det är ju ett rätt ovanligt schabrak kan vi väl lätt påstå. Precis som Jegra är ensam om att ha bjällror på sitt (bjällerklang bjällerklang...)

har du köpt tyg med "eld" på eller har du sytt på de ?

Scorpan skrev:
ohh massa med fint... vi längtar till säsongen!! (pillrar på en ring på hennes vänstra ringfinger... och visslar oskyldigt*

Du då? När kommer du tillbaka ;)

Men vadå, har du gått och skaffat dig sällskap? Det märks att jag är långt utanför skvallerzonen... *ler* Låt höra!

Det lär nog dröja innan jag återvänder till tornerspelandet. Rajen tog så mycket stryk sist, det tog två månader innan han var helt återställd, han drog på sig en sträckning över vänsterdiagonalen. Han tar ju i så han nästan kräks så fort det är spel på gång och han är ju inte någon ungdom längre (blir 19 nästa år). Campero är alldeles för ung och ska ju bli hel innan det går att göra några vidare planer med honom.

Sen är jag ju ganska trött på vanligt tornerspelande, leker hellre med utforskandet av ridtekniken i samspel med vapnen.

Fast lite saknar jag ju showandet... *ler*

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
767
Senast: QueenLilith
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
408
Senast: Pegasus63
·
Lantbruksdjur Hej, nån som har gjort en egen vattenbehållare till ffa höns, med samma idé som den på bilden att man kan fylla på vatten uppifrån? Med...
Svar
7
· Visningar
673
Senast: Snövit
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka