topzjägaren in action

tindra

Trådstartare

jag vet inte hur en topz kan vara så rolig men en sån håller lätt lillpojken igång i sådär 20 minuter.

Nu gjorde han ju inga av sina söta skutt rätt upp i luften, men jag lyckades i alla fall fånga honom in action.

Visst är han väl bedårande? knaskissen

Sv: topzjägaren in action

mmm, han är hopplös. Jag har försökt ta topzen ifrån honom ett par gånger men då hugger han tag i den och springer för glatta livet :p

Vad söt! Mina katter bara äter topzen så jag törs aldrig ha dom framme så att dom når. Men ett hopknycklat kvitto brukar ge samma bus hemma hos oss :)

Haha :p
Så söt! Jag känner igen det på nåt sätt :p
Dom tycker det är apkul när jag jagar efter dom också!
:D

haha jaa..

Mizzcat - han är rätt duktig på att inte äta dem, hans tjejpolare är värre dock. Men jag försöker sno åt mig topzen innan de äter upp dem, och givetvis se till att de inte får tag i dem men ibland trollar de fram en och kommer glatt springandes :angel:

Har du tittat under mattan? Där brukar mina förvara sina leksaker när dom inte används :D

hahaha.. ja han är bra på att peta under saker där och sen hakar han fast mattan i klorna och lyfter den medans han försöker pressa sig själv in under.. mycket sött ...

jag skulle tippa på under soffan... där har de ett liggunderlag och en filt (jag la inte filten där, den har de bestämt att de ska ha så det ordnade dem själva) och liggunderlaget gräver de ner sig under och släpar runt och har sig...

riktiga små vilddjur är de!

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 122
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 129
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 466
Senast: Calmiche
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka