• Trav
  • Trådstartare Trådstartare trollfaksen
  • Startdatum Startdatum
T

trollfaksen

:love: :love: :love: Den här kallblodsdamen ( som jag så extatiskt kallat en ny Sjunga Best..) kom 4:a ikväll - och sänkte sitt rekord till 34.6 m ..ägarna är jättenöjda , inte så pjåkigt av en märr på 4 år som ingen riktigt trodde på för 6 månaders sedan ..och själv är jag en sjujäkla bra kallblodstränare!! :devil: :bow: :rofl: :D :angel:

:bump: 34.7, med galopp,från 1 tillägg, sista pengen med hem..men kusken är jättenöjd med henne, han körde 30 för att komma ifatt efter galopp..och galoppen blev hon generad till. Kusken fick ta upp tvärt eftersom hästen innanför kastade sig i skengalopp rakt ut. Totalt oberörd efter löpet, inte en blåsning. Hungrig däremot - och vi pratar HUNGRIG här - jag har aldrig sett en häst kunna äta så..
Hade litet snack med J-O Persson igår - lite imponerad av att stallet är så lugnt mitt i all tävlingsiver. Inte ett skrik från hingstarna, inte en höjd röst, ett totalt lugn i stallet ..inte många stall jag har varit i som haft det så.
Han är verkligen kung på det här med kallblod!! :D :D :bow:

:cry: Nepp..tyvärr är hon inte min, men hon står i mitt stall och jag kör henne mellan varven..jag skulle önska att hon var min men så där är det..men ägarna är väl värda att ha en bra häst, deras första för övrigt!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Rider ni med snokrem?
  • Evolve

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka