Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
yew98fq skrev:Jaktspaniel!
Hittat på topdogs hemsida där hussen även har fyllt i frågeformulär åt maja.
Utdrag:
Drömyrke
Att vara sin flockledare till lags.
Varför förtjänar du att vinna Top Dog?
Mitt goda samarbete med min husse.
Hur fåfäng är du?
-
Vad är det mest pinsamma du gjort?
Nonchalera min flockledare.
Jag trivs bäst med
Att arbeta.
Min bästa leksak
-
Mitt favoritställe
Intill min flockledare.
jo men precis! hon verkar göra det för att "slippa straffet" för olydnad..men det dära kalalr inte jag för ledaskap el lydnad..lång ifrån,han har missbrukat sin makt och hunden vet itne längre va dhan vill,,för minsta sak hon/han gör så ska han påminna henne om att "han är alfa"..Galathea skrev:Jag håller med, han går över gränsen och jag tål knappt att se honom på tv. Det är ju rätt tänkt från början men det känns som att han har tolkat hela den där alfabiten lite överdrivet. Hunden vill ju följa med sin alfa, Maja vill inte ens följa med Jörgen. Det verkar som att hon lyder mest för att det straffar sig annars. Jag tycker att Maja verkar vara väldigt osäker och kuvad. Jag är ingen mästare men titta på hur hon rör sig? Hon går ju helt annorlunda än alla andra, med "kortad" bakdel, korta steg och svansen viftandes mellan benen. Inte "upprätt" på något sätt.
hästsko skrev:jag tycker jörgen till viss del vet vad han snackar om , han förstår hur en hund tänker , men lite överfrift ibland kasnke