Tonkineser + funderingar

KisseNova

Trådstartare
Jag tänkte kolla med er då jag har en renrasig Tonkines här hemma, då jag vet att flera av er har superkoll :D

OM man skulle para 2 Tonkines med varandra så fick man väl inga Tonkines? Vet att i min förra tråd så skrevs det att dom inte går att renavla, då bör dom alltså bara framkomma av siames och burma? Har inga avelsplaner på Sickan, hon ska snart kastreras. Men funderar i allmänhet då jag kanske vill ha en till Tonkines :angel:

Sv: Tonkineser + funderingar

Om du parar två tonkineser kommer avkomman bli 100% rasen tonkines.
Men färgmässigt kommer du få både burmamaskade, siamesmaskade och tonkanesmaskade.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 187
Senast: Trott
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 270
Senast: WildHorse
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
2 316
Senast: hoppsann
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 876
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka