bettysmatte
Trådstartare
Finns det någon sorts "papperskorg" i Samsung S9 som man kan tömma? Det känns som om det spelar väldigt liten roll på minnet hur många bilder/videor jag plockar bort från galleriet....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon sorts "papperskorg" i Samsung S9 som man kan tömma? Det känns som om det spelar väldigt liten roll på minnet hur många bilder/videor jag plockar bort från galleriet....
Tack. Papperskorgen var tom...lite snopet....https://support.google.com/photos/answer/6128858?hl=sv-SE
Scrolla ned till tömma papperskorgen
Det där borde kunna hjälpa.
Måste ha tömts nyss då. Saker tas bort därifrån efter de legat 60 dagar.Tack. Papperskorgen var tom...lite snopet....![]()
Kanske har du mycket appar du inte använder? De bör väl kunna sno lite lagringsutrymme i sig.Tack. Papperskorgen var tom...lite snopet....![]()
Fast jag deletade till och med bilder och filmer IDAG, precis innan jag kikade där. Inte ens de fanns där.Måste ha tömts nyss då. Saker tas bort därifrån efter de legat 60 dagar.
Min S9 har en papperskorg i själva galleriet där allt jag raderar hamnar. Den töms automatiskt var 30 dag, men ibland går jag in och tömmer den automatiskt också. Såhär:Finns det någon sorts "papperskorg" i Samsung S9 som man kan tömma? Det känns som om det spelar väldigt liten roll på minnet hur många bilder/videor jag plockar bort från galleriet....
Aha - toppenMin S9 har en papperskorg i själva galleriet där allt jag raderar hamnar. Den töms automatiskt var 30 dag, men ibland går jag in och tömmer den automatiskt också. Såhär:
Visa bifogad fil 75195
Okej. Ja, då vet jag inte. Verkar vara någon specialvariant då om man ser inlägget från Mineur. Så har inte jag haft vad jag vet. Har bara haft Samsung sämre modeller för jobbet så inte haft problemet på dem..Fast jag deletade till och med bilder och filmer IDAG, precis innan jag kikade där. Inte ens de fanns där.
Och är det inte så dumt t.o.m att de bilder som man plockar bort från telefonen samtidigt plockas bort från onedrive? Har för mig att jag har läst att det var så, och tyckte att det var jättedumt....![]()
Ska absolut testa dettaKan också hjälpa om man går in via inställningar/appar och tömmer cachen i de olika apparna.
Det gör jag ofta....Inställningar -> batteri och enhetsvård -> optimera![]()
Japp, det hjälpte MYCKETKan också hjälpa om man går in via inställningar/appar och tömmer cachen i de olika apparna.