Tömkörning

S

SaraM

Funderar på att tömköra Cider senare i vinter eller något, för att sedan låta honom dra något däck eller liknande efter sig.. för att försöka få honom att gå ned i vikt osv. Jag har tömkört en gång förut under en prao, men jag ska nog fråga en kompis om hon har tömkört förut och kan hjälpa mig..

Vad bör jag tänka på? Hur ska jag göra? :p

Sv: Tömkörning

Jag tyck int att du skall köre alls om du int kan så myck. Då är det bätter att lämne han på inkörning hoss någe duktiger männske som kan köre häst.

Rut.

Sv: Tömkörning

Jag tyck int att du skall köre alls om du int kan så myck. Då är det bätter att lämne han på inkörning hoss någe duktiger männske som kan köre häst.

Rut.

Eh, hur ska jag annars lära mig? Får fråga någon kunnig som kan vara med.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 933
Senast: TeamLundVer
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 821
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 208
Senast: Nota
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 731
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård