Tömkörning/ tolkning bilder

K

Klackskor

Är inte så haj på tömkörning, så kan ni inte lägga in några bilder på där ni tömkör?

Vill även se tolkar bilder (mest för att det är så mysigt!) :)

Sv: Tömkörning/ tolkning bilder

håll till godo.

d ponny, new forest, Ej tömkörd innan.

Senast ändrad av en moderator:

Bild på tolkning var beställt... Foto och copywrite Christer Dahlin.
Coralltolkas.jpg

Det ser grymt roligt ut!
Har du bobben fäst på nåt sätt?

Hejsan kul att du är intreserad av körning. Gå in på vår hemsida o kolla om du vill. jag har även en tömlongerings kurs på g, det är några som är intreserade men skulle vilja ha med några till vår hemside adress är franssonshastoskog.dinstudio.se mvh jessica:idea:

Tack så mycket alla! Han är en Rödblack, 101 cm hög shetlandsponny, e: Wänga Fridolin. Han älskar att jobba och busa i snön. Vi tävlar i lagserien.

Jag har fäst boben i draglinorna på följande sätt: i slutet av draglinorna sitter små stålfyrkanter. Jag kopplar ihop dem med en delta. I bobbens framskena längst fram är ett litet hål rakt genom skenan. Där har jag dragit igenom ett dubbelvikt balsnöre som jag sedan kopplar i deltan. Eftersom jag inte har några skacklar kör jag bara på plant underlag.

Min blivande 2-åring på tömkörningstur i lördags! Storm och regn på tvären, men mattes kille uppförde sig exemplariskt!!!
8109901.jpg

8109897.jpg

JÄTTEFIN BILD :love: Det ser härligt ut!

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 763
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästhantering Jag lånar en lite yngre häst ibland. Hästen går på lösdrift, blir väldigt otålig då man tar in för att borsta etc trots hötuss. Snurrar...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: BoYo
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
804
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar