tolkar jag det rätt?

E

emelit

På vidilabs hemsida står det att prov nr 501 (individuella prover) kostar 200 :-, är det styck då? Jag har nämligen tre hästar som jag ska skicka in prov på. Om jag skulle skicka in från fyra hästar, skulle det då kosta 200+200+200+165?

Help me :crazy:

Sv: tolkar jag det rätt?

165:- exkl moms borde det blir...Från prov nr 3 kostar det 165:-...det står under. Det borde bli så här: 165 X 4 = 660:- + exp avg: 20:- = 680:- + moms 25% = 170:- Summa: 850:-.

Har en faktura från 2004 jag tittar i där vi tog prov 501 x 3 hästar...Fast då kostade provena 160:- exkl moms. Vet ej om exp avg är densamma nu som då...Sen kan ju odling av S.blodmasken ev tillkomma...100:- till blir det då...Fast det vet du ju inte än.

Senast ändrad:

Från och med tredje hästen står det ju.
Så om du skickar prov från tex fyra hästar så borde det ju bli: 200+200+165+165
Eller hur? :)

Det står väl från och med tre hästar, per häst?

Har du också en faktura då kollar i ?? Jag har det...3 hästar blir 165:-/st...Hade hon haft bara 2 hästar hade det kostat 200:-/st.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 594
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
28 040
Senast: ptr
·
Hästvård Förstår att ingen kan svara mig på vad som är rätt eller fel, men söker lite stöd... Min häst är tre år. Jag köpte honom i slutet av...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 109
Senast: Nevermind
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 190
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka