Sv: Tolka! :d

hej :D
jag o min brossa tolkade förra året i snöstorm:D
då blåste det som attan o pållen skyggade för allt:rofl:
kanske inte det lämpligaste vädret, men btw.
vi har en sål sele som man köper på hööks. fast handtaget gick i sönder :/

Men!
Jag bor ju en halvtimme från gbg, ingen snö här! :mad:
Okej, tre snöflingor för några dagar sen :smirk: :angel:

Haha, stackare. :rofl:
Men det kommer nog till dig snart med. :D Slänge kan man ju öva balansen... :angel:

jag vet inte om detta kan läggas som argument för tolkning men min man utöver det med våran shettis i alla fall
300 meter tolkning på skor över stallplan i grimma och grimmskaft sker vid intag när han är jätte hungrig alltås shettisen :D

men jag lovar det händer bara dom gånger då min man ska ta in honom( mina tre barn kan leda in honom utan detta bekymmer) då växer det ut horn i pannan på shettisen, dom börjar sammarbetet hur bra som helst och samtalar om ditt och datt till det ungefär är 300 meter kvar då sätter denna lilla hårboll fart :rofl:

höhö,jag vet nog vad jag och min medryttare ska hitta på imorgon=) om jag lyckas gröpa frma några skidor eller dyligt=)

När jag tolkar har vi bröstsele på hästen samtidigt med sadeln.
Skitskoj att tolka. :bump::bump::bump:
Hoppas på snö i år, men här i skåne vet man ju aldrig:(
Stoet mitt är en travare, och hon älskar att tolka!!!
Hon blir helt knasig. Även om stackaren där bak ramlar, fortsätter hon att dra!
Hon drog min kompis genom en stor snödriva en gång efter att hon ramlat. Kompisen såg ut som ett snömonster när hon väl kom på fötter:rofl::rofl:

Kl*
Nu har jag bestämmt att jag ska testa att tolka med max så fort lite ny snö kommit :d Jag gör det i den tillfälliga kohagen då tror ja jätte stor yta iaf fast kanske ska börja med paddocken :angel:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 213
Senast: Juli0a
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
544
Senast: MiniLi
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Hunden äter nu detta foder ett tag för totalt paj mage. Jag har med kulor ut på promenaden som belöning vid behov. Men tänker när vi...
Svar
9
· Visningar
422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka