Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha de extra rullarna förvaras i köket. Lite långt vid akut användningI ett skåp i badrummet
Edit.
Insåg nu att jag helt missförstått vad som menades
Jag trodde det var till extrarullarna
Har ni katt i huset rekommenderar jag utan, för ökad toapapperskonsumtion.Jag går helt mot strömmen och säger absolut med! Jag förstår inte hur man kan vilja ha utan.
Åh jag får hemska flashbacks till mitt ex nu.
Jag fick en total utskällning när jag inte hade bytt toapapper när det tillochmed fanns toapapper kvar på rullen (självklart toapappershållare med lock). Tror ni han bytte själv....Nu måste du berätta mer!
Är det bättre att snuskiga fingrar pillar på toapappret nån annan kan komma att använda sen?Lock samlar bara damm och är något snuskiga fingrar pillar på.
Toapappret river man ju av yttersta lagret och använder själv. Locken brukar ju vara värdelösa att riva av emot så man fäller upp dem eller håller emot med andra handen. Lite som dörrhandtaget, vattenkranen och spolknappenÄr det bättre att snuskiga fingrar pillar på toapappret nån annan kan komma att använda sen?
Jag vill inte heller borra så jag tänker mig en självhäftande. Tror det blir för trångt med en som står på golvet, men har kollat lite på sådana ocksåDet blir en Dermex som står på golvet när vi har renoverat. Plats för 3 toarullar under den rulle man använder.
Tänker inte borra mer än növändigt i kaklet.
Fast man behöver ju hålla emot om man inte har lock, annars går ju inte pappret av? Då tar man ju på papper man inte använder själv.Toapappret river man ju av yttersta lagret och använder själv. Locken brukar ju vara värdelösa att riva av emot så man fäller upp dem eller håller emot med andra handen. Lite som dörrhandtaget, vattenkranen och spolknappen
Med lock helt klart! Har med ett lösare lock utan fjädring och en hel stång man måste lyfta ut för att byta pappret på ena toaletten och en med fjädring i locket och där man bara lyfter locket och stoppar rullen rakt på i badrummet och tycker helt klart att det senare är smidigast!
Dålig förklaring, men typ den här varianten är den förstnämnda (fast helt annorlunda utseende)
Visa bifogad fil 87813