Tjuvbetäckt shettis, uppdatering

J

janta

Har äntligen fått svar på graviditetstestet på stoet. Det var negativt och tur var väl det.(Liiiite tråkigt åxå) Nu kan jag iaf välja en hingst jag vill ha om det är så att jag ska betäcka henne i år.

Sv: Tjuvbetäckt shettis, uppdatering

Jag tror att du vinner på det i längden iallafall så du kan nog med rent samvete vara glad över resultatet. hingsten var väl inte visad/godkänd om jag minns rätt?
Hitta nåt fint i djungeln av pojkar med stämpel i rumpan istället, så blir även fölet lättare att sälja! Good Luck!

Sv: Tjuvbetäckt shettis, uppdatering

Så här några dagar efter känns det riktigt rätt att det inte blev föl.
Nej han var inte godkänd och jag hr efter påtryckningar fått ägaren att beställa tid för kastrering i april. Så inga fler missöden här inte :mad:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 170
Senast: Juli0a
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 983
Senast: Mia_R
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 942

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat