"Tjocka Olle"

Cezzan

Trådstartare
Pratade precis med min far.
Han och mamma åker och hämtar ett ny tillskott till familjen imorrn.
En JRTvalp som kallas för Tjocka Olle :D

Åh på fredag ska jag få se sötnosen!

Sv: "Tjocka Olle"

Får se om jag hinner ta bilder ;), iom att jag ska dit med både min tjej och daghunden, och de redan har ett stycke hund hemma :D

Én sneakprewiew från uppf. bilder.

7366264225.jpg

TjockOlle är den med gråbrun teckning.

Jag hävdar dock att de måste döpa om honom :angel:

Jag har ingen aning faktiskt :o
Tycker också det är läcker färgsättning.

Har dock sett russels med gråbrun teckning förut.

vilken fin färg! den har jag aldrig sett hos JR innan. vad heter den? (färgen alltså)

Dilute (avblekt) trefärgad. En dilute trefärgad får gråblå/brun teckning, svart/vit får endast gråblå teckning och vit/tan bleks till citron. "Blått" är ingen godkänd färgvariant men heller inget uttalat fel enligt rasstandard.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 248
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 611
Senast: fixi
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 821
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 816
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka