Tjejer sökes till spel

J

Jessiee

Hej Tjejer :)

Jag å 2 andra tjejer försöker fixa lite fler tjejer att spela Battlefield 3. De är faktiskt riktigt roligt att skjuta fast det inte går så bra :P

Finns det fler av er eller är det bara vi 3 som spelar skjuta spel? :P
 
Sv: Tjejer sökes till spel

Kan kanske va bra att tala om vilken enhet ni letar folk till också, är det ps3, xbox, PC?

Jag spelar iaf BF3, men bara på Ps3.
 
Sv: Tjejer sökes till spel

Hej, jag spelar också BF3! :D

Har letet efter andra tjejer från sverige som spelar, snäll lägg gärna till mig som vän på Battlelog: Rikardsflicka
jag spelar på PC :)
 
Sv: Tjejer sökes till spel

Är du säker? Tycker mig sett flera liknande trådar förut..om andra spel. Det är ju tex helt ok att jaga folk att spela wordfeud med osv.

För övrigt är jag säker på att detta är fel forum att leta spelfolk på :p

Gammal tråd för övrigt.
 
Sv: Tjejer sökes till spel

Jag skulle tro att det är skillnad på efterlysning och efterlysning, jag har i alla fall efterlyst spelfolk i en annan tråd och som Shenzi säger finns ju bl.a. Wordfeud- och Howrse(ska det stavas så?!)-trådarna. :)

För övrigt kör jag gärna diverse FPS med folk (dock ej Battlefield) på PS3, heter där Stormkast, men vill man låta bli att bli brutalt utskälld av mig över chatten så bör man inte spela hellre än bra... :angel:
 
Sv: Tjejer sökes till spel

p

Gammal tråd för övrigt.
:rofl: Attans.
Jag antar att det måste föras någon form av diskussion i trådarna också? Då funkar det liksom inte med "jag heter xxx" i 2.000 inlägg?
I Howrse trådarna diskuteras det alldeles säkert.

Det borde ju gå under samma regler som för bloggar, kan jag tycka :p
(Och att efterlysa/tipsa om bloggar är ju inte tillåtet...)
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 555
Senast: TeamLundVer
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 223
Senast: Inte_Ung
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 876
Senast: Raderad medlem 149639
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp