Man rör ihop det till en deg direkt! Inget slafsande med vattenbad.Varför vill ni ha annat vetemjöl än vanligt? Alltså, hur gör man om man inte står och knådar i vattenbad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man rör ihop det till en deg direkt! Inget slafsande med vattenbad.Varför vill ni ha annat vetemjöl än vanligt? Alltså, hur gör man om man inte står och knådar i vattenbad?
Man köper den produkt dom kallas glutenmjöl eller seitanmjöl el dyl och SLIPPER därmed tvättandet! Men produkten är inte supervanlig i svenska butiker.
Man blandar bara med vatten och knådar? Tufft! Du skulle jag äta det oftare.
BARN, såklartKräksjukt barn. Det blir hämtmat ikväll. Yoghurt till frukost, yoghurt och ägg till lunch.
Någon som ha tips på vad jag kan hitta å med laxensom står i min kyl? 4 små laxportioner) har fruktansvärd idétorka :/
Någon som ha tips på vad jag kan hitta å med laxensom står i min kyl? 4 små laxportioner) har fruktansvärd idétorka :/
Ankan var riktigt vulgär!
Åh! Det var på den asiatiska livsmedelsbutiken i Nordstan. Den vegetariska frysdisken. Du kan gå och titta på ankan där om du vill!Bästa. Meningen. Ever.
Det här är nog mitt favoritrecept när det gäller lasagneSA har ni nagra bra recept pa en akta "Svensk" lasagne? Har ar det sa mycket konstig ost i ... inte alls som jag vill ha det. Helst med kottfars, men aven vegetariska lasagne recept mottages tacksamt.
Åh! Det var på den asiatiska livsmedelsbutiken i Nordstan. Den vegetariska frysdisken. Du kan gå och titta på ankan där om du vill!