DET ska jag göra. Kan omöjligen missa en vulgär anka!
(Den där som heter något med Saigon, som ligger typ... mittemot Systemet fast inte riktigt?)
Ja, den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DET ska jag göra. Kan omöjligen missa en vulgär anka!
(Den där som heter något med Saigon, som ligger typ... mittemot Systemet fast inte riktigt?)
Mackor och fil i dagarna tre. Vi är sjuka och ynkliga.
@Anna: Lunch a la surprise
Fy sjutton vad besviken jag blev en gång när jag hade tänkt mig pulled beef till middag men lyckades grabba en köttgryta i frysen inget fel på grytan givetvis men jag var ju sugen på något med chilidrag
Efter det har jag lärt mig märka det jag har in i frysen (för det mesta ).
Mackor och fil i dagarna tre. Vi är sjuka och ynkliga.
Det finns mycket recept på georgianrecipes.net. Kolla potatoes with svanetian salt. (Jag tog himalayasalt.)Det lät ju jättegott (georgisk potatis), försökte googla men hittade inget recept. Har de ett annat namn månne?
Jag ska äta julbord ikväll. Bohuslänskt sådant, på Novotel nere vid Klippan / Älvsborgsbron. Ska bli jättetrevligt, men känns lite... tidigt. Det är smygpremiären, så imorgon kör de alltså igång på allvar - och är redan fullbokade. Tokerier!
Ja, det är för tidigt med julbord även om det säkert blir/är trevligt att gå ut och äta.
Jag blev sugen på salsiccia efter ditt inlägg om det. Köpte nyss rå/färsk sådan, svartkål och potatisgnocchi. Det får bli middagen.
Äh va sjutton - jag läser som en krattaSötmacka lät iofs ännu godare @Killaloe