Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick just information om att det blir räkor ikväll. Mmm! Bra uppladdning inför årets höjdpunkt - premiären av På Spåret
Sådana där äckliga färska som är snuskigt billiga då?
Avundsjuk? Nej, absolut inte
Låter hemskt. Rekommenderar BURKräkor istället.Såna vämjeliga, ja
Sötmacka, gjord på sötlimpa - dvs Sirapslimpa. Ihop med smör och ost, en klassiker och oslagbar fika på alla typer av utflykter ihop med varm choklad (det går bra att doppa mackan i chokladen, absolut!)Nu undrar ju jag vad en sötmacka är! Ser framför mig en skiva vitt bröd med smör, kanel, socker och kardemumma á la kanelbulle
Jag tänkte annars på rostad macka med honung (så jäkla gott tillsammans med en kopp kamomillte en höstkväll ).Sötmacka, gjord på sötlimpa - dvs Sirapslimpa. Ihop med smör och ost, en klassiker och oslagbar fika på alla typer av utflykter ihop med varm choklad (det går bra att doppa mackan i chokladen, absolut!)
Åh ja, det är också riktigt riktigt gott!Jag tänkte annars på rostad macka med honung (så jäkla gott tillsammans med en kopp kamomillte en höstkväll ).
Du är en ÄKTA svenskTacos
Fredagsmystacos!?Tacos