Tittar in i ditt kök, del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit löjligt mycket äpplen på sistone, men de är ju så goda nu.

Tarte taxin igår, för att hålla äpplefanan högt. Lättvispad grädde till. Kikärtssoppa med tomat, sesam och spiskummin först.

Frukost idag: tarte tatin och kaffe med lättvispad grädde.

Lunchen igår bestod av svampbaguett. Utan svamp. Inplastad. Konsistens som (burk-)svamp.

Hemma igen, känns skönt:)

Firade hemkomsten med att klä ut mig till pumpa och gå med familjen på fest av det lilla slaget. Hämtpizza, en tårta i form av en pumpa, chips och läskigt lösgodis. Något dygnsvill men nöjd. Fick tår i ögat av att se en pressbyrå. Märklig känsla.

Jag var på kalas igår och fick plockmat! Marängswiss till efterrätt, barnsligt gott. Ikväll ska jag laga mat ihop med två vänner, JAG har bestämt att det blir udonsoppa!

Förresten, @Hyacinth , min lokala asienlivs har färska matbananer!
Min med, jag var där och frossade idag:) Willys har också enligt ryktet.

Ikväll ska vi äta linguine, köttbullar och ketchup. BARNET är jetlaggat och ilsket, jag och partnern är jetlaggade och trötta. När barnet somnat ska jag dricka rom, röka en cigarill och stupa i säng, imorgon ska jag hålla utbildningar med start klockan 08...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Startar en ny tråd, det börjar väl bli dags! Här blev det älgbiff med ljumma grönsaker, min kropp sa att den behövde lite kött efter...
109 110 111
Svar
2 202
· Visningar
114 116
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar