R
Raderad medlem 19815
Bara en halvtimme kvar nu!Det var mycket lätt lunch - ostfralla - och lätt fika i form av en liten kaka till kaffet. Jag är vrålhungrig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara en halvtimme kvar nu!Det var mycket lätt lunch - ostfralla - och lätt fika i form av en liten kaka till kaffet. Jag är vrålhungrig!
De kallade den "lättare förtäring". Och serverade den klockan 12. På ett något isolerat ställe utan andra matmöjligheter.Hur kan man kalla en ostfralla för lunch?
De kallade den "lättare förtäring". Och serverade den klockan 12. På ett något isolerat ställe utan andra matmöjligheter.
Borde vara det, i alla fall. Nu var det ett av terminens utan tvekan roligaste arbetsmöten (som uteslutande handlade om mina hjärtefrågor), men hade det varit ett möte av mer ordinärt underhållningsvärde, hade jag känt mig som i ett flyktingläger eller nåt.Är inte det förbjudet enligt Geneve-konventionen?!
Ja pannkakor är gott men tar ju verkligen lång tid att göra om flera vuxna ska bli mätta.Sonen akte tillbaka till Florida i dag och jag erbjod mig (jag vet ju egentligen sa mycket battre) att gradda pannkakor till lunch. Jag spenderade alltsa en ohemult lang tid i koket ... och sedan at vi upp det pa nastan ingen tid alls. Det finns nagra kvar ... kan kanske bli efteratt i kvall.
Gött jobb du har!
Ikväll är det ännu ett event med mat-tema - någon ska prata om bra picnicmat (typ), någon föreläser om cava, någon mer grej och sedan avslutning med berömd räksmörgås och "fräscha vita viner".
Verkar vara ett tufft jobb du har @Anna Om det blir för mycket kan jag alltid ställa upp som din representant på de här lite jobbigare grejerna som fotboll etc