Jag tror på antingen eller, inte både och.Funderar på om jag ska riva lite av skalet i ingefärsyoghurten och saften i soppan, eller tvärtom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror på antingen eller, inte både och.Funderar på om jag ska riva lite av skalet i ingefärsyoghurten och saften i soppan, eller tvärtom?
Jag tänker att skal och saft smakar ganska olika ändå?Jag tror på antingen eller, inte både och.
Jag tänker att skal och saft smakar ganska olika ändå?
(Och så känns det trevligt präktigt sparsamt att använda båda. )
Kocken bestämmer självJag tänker att skal och saft smakar ganska olika ändå?
(Och så känns det trevligt präktigt sparsamt att använda båda. )
Bekräftelsekåta kockar blir lätt lite veliga.Kocken bestämmer själv
Bekräftelsekåta kockar blir lätt lite veliga.
Soppan blev god, ingefärsyoghurten också. Med apelsinzest i yoghurten och apelsinsaft i soppan.
Mycket, faktiskt! Tack för att du frågar! Middagssällskapet uttryckte sig mycket gillande!Det viktiga, känner du dig bekräftad som kock?
Hur kändes det som helhet? Låter lite underligt komponerat tycker jag. Alltså menyn, inte rätterna i sig.Förrätten var lax-sashimi med en asiatisk nudelsallad med mycket chili, koriander och sesam, precis i min smak! Varmrätten var mer klassisk med lamm och potatiskaka, jordärtskockspuré, timjansås och sånt. Dessert nån pannacotta-fläderhistoria.