Tittar in i ditt kök del 26

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukar ta upp när jag försökte göra "rödbetsmos" och stänkte ner väggarna i det vita köket när jag skulle vispa. Eller när jag försökte göra brunsås på keso. 🙃

Tror tydligen varken på begränsningar eller kylskåpsrensning.

/ Pilot som lyckats med bedriften att vara FÖR kreativ
 
Det har ar en Reuben Sandwich ... Det ar marmorerat rag brod och corned beef, (nöt brisket - under skuldran- vad det nu kan heta) sauerkraut, Swiss cheese, Thousand Island dressing, och smor ... och blir sa gott och saftigt :d

Till det Fries eller sweetpotatis fries, som doppas i ranch, thousand island, eller blue cheese dressing. SA gott!

reuben.jpeg
 
Försöker hitta lite nya "matlåderecept" och snubblade över denna på Instagram:

https://www.instagram.com/reel/C09x...cfhayf4DKmq2XXpJD6IAX4xEADLMuIZFoY5vxKUuu9YD0

Tyvärr blir det bara ett meh från mig när jag nu provat den både nygjord och dagen efter. Den får en tumme upp för att den tog nog under 20min att göra, men dagen efter så har pastan sugit åt sig den mesta av såsen vilket gör den hela ganska torr. Kryddorna är inte så spännande heller. Orkar jag i framtiden kommer jag nog prova att experimentera med själva såsen, kanske ha i lite buljong eller nått. Men fram tills dess får den betyget "meh/okej".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp