Gritsen blev super bra ... MEN sa MYCKET det blir inte mer an halften, if that, i fortsattningen. Snart vagar jag mig pa Shrimp 'n' grits Louisiana style
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Supernyfiken pĂ„ grits, Ă€r det nĂ„t man kan fĂ„ tag pĂ„ i Sverige? Ăr det likt polenta?Gritsen blev super bra ... MEN sa MYCKET det blir inte mer an halften, if that, i fortsattningen. Snart vagar jag mig pa Shrimp 'n' grits Louisiana style
Supernyfiken pĂ„ grits, Ă€r det nĂ„t man kan fĂ„ tag pĂ„ i Sverige? Ăr det likt polenta?
Supernyfiken pĂ„ grits, Ă€r det nĂ„t man kan fĂ„ tag pĂ„ i Sverige? Ăr det likt polenta?
Grits! Barndomsmat för mig! cajun grits, shrimps onions and bacon! Omg, det mÄste jag göra nÄn dag! MÄste söka efter recept, det var mÄnga Är sedan jag Ät det!Exact sa. Plus att "Southern Grits" tillagas riktigt decadent med gradde, smor, och oftasts ost ocksa.
Jag gjorde en jÀttegod grön Àrtsoppa igÄr. Egentligen Àr det en "förrÀttssoppa" men jag tycker den funkar till lunch ocksÄ.Butternutsquash soppa med bacon till middag, till lunch gjorde jag proteinpannkakor med drottningsylt och banan.
Ăr lite sugen pĂ„ att testa nya recept och nya matrĂ€tter. Har ni nĂ„gra roliga tips? TyvĂ€rr bör det gĂ„ att göra glutenfritt.
Jag har absolut ingen inspiration att laga mat i dag ... Det far nog bli hamburgare av en kartong kottfars som jag hittade pa rea i gar. Kanske med salsa eller nagot annat gott som "condiment", samt med hemmagjord mayonas forstass. Resten av "condiments" blir kopta och inte alls spannande.