Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pizzan blev riktigt bra. Och det var kul och gott med chokladpudding, det var nog första gången det här årtusendet vi ätit det.I dag ska jag baka pizza till lunch.
Till efterrätt blir det pulverchokladpudding med vispad grädde och skivad banan.
Grillade nektariner är jättegott tycker jag!Igår lagade jag min favoritpasta som innehåller lammfärs, fetaost, vitlök, vitvin, tomat och citron. Den blir tamejtusan alltid lika magiskt god!
Ikväll blir det grillad marinerad kycklingfilé med tzatziki, klyftpotatis och grillad paprika. Tänkte även testa att grilla ett gäng nektariner för att se hur det blir.
Jag är storkonsument just nu av rökt hjärta istället för chips, perfekt i värmen (plus att saltet i den gör att jag dricker mer vatten, något jag är dålig på).
Ja, eller med lammfärs!Åh pastan lät väldigt god @Mineur får göra något med malmgård någon dag.
Ja, det blev toppen! Herregud vad jag älskar nektariner!Grillade nektariner är jättegott tycker jag!
Ja, eller med lammfärs!
Skämt åsido, här är receptet: https://www.hemtrevligt.se/icakuriren/recept/pasta-med-lammfars-citron-och-fetaost/
Ja, det blev toppen! Herregud vad jag älskar nektariner!