Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gryta med pease, paprika, lök och ärter och ris.
Pease är inte så spännande.Spännande, jag har inte hunnit prova pease än!
Pease är inte så spännande.
Hemgjord pizza på deg som kalljäst i kylen sedan i måndags. En med buffalomozzarella samt färsk tomat och basilika, en med chorizo och vanlig mozzarella. Raaap.
Haha, lite för ofta! Sambon har fått totalt dille på att göra Den Perfekta Pizzan, så jag får hala in honom ibland och sätta oss på pizza-detox i några veckor innan han får tillåtelse att dra igång igen. Han är en sådan där som går in för något till 150% i några månader, för att sedan övergå till ett nytt projekt. Men gott blir det! Nästa omgång blir på torsdag när mina föräldrar kommer på besök. Degen tillverkas i detta nuHur ofta kan du öppna kylen och INTE hitta en deg under kalljäsning till för jäkla god pizza snart?
/Avundsjuk som älskar kalljäst men som inte verkar hinna kalljäsa ens en tiondel så ofta
Alltså INTE ofta.Haha, lite för ofta! Sambon har fått totalt dille på att göra Den Perfekta Pizzan, så jag får hala in honom ibland och sätta oss på pizza-detox i några veckor innan han får tillåtelse att dra igång igen. Han är en sådan där som går in för något till 150% i några månader, för att sedan övergå till ett nytt projekt. Men gott blir det! Nästa omgång blir på torsdag när mina föräldrar kommer på besök. Degen tillverkas i detta nu